Επιχειρηματικές συμμαχίες


Η επιχειρηματικότητα στη χώρα μας μετασχηματίστηκε. Κατά πολλούς αντανακλά σε αυτές περασμένων 10ετιών όπου στις διεπιχειρησιακές σχέσεις το βασικότερο ή αποκλειστικό αισθητήριο όργανο ήταν ο επιχειρηματίας και όχι η τράπεζα, ο "Τειρεσίας", οι οικονομικές καταστάσεις και οι εταιρίες αξιολόγησης. Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία 15 χρόνια περίπου η εκτίμηση ανάληψης ρίσκου συναλλαγών και λοιπών επιχειρηματικών αποφάσεων,  πέρασε σε 3rd party συνεργάτες με αποτέλεσμα το ένστικτο και η εμπορική οξυδέρκεια να αδρανήσουν. Σήμερα καλούνται οι μικρές ελληνικές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν για να επιβιώσουν. Λαμβάνοντας υπόψη το μωσαϊκό του οικονομικού μακροπεριβάλλοντος και την αδυναμία των περισσοτέρων επιχειρήσεων να το παρακολουθήσουν ή να το προβλέψουν, στρεφόμαστε στην πιο άμεση σχέση. Στο διπλανό μας. Στο διπλανό προμηθευτή ή πελάτη.

Σε επιχειρηματικά "πολεμικά" πεδία δημιουργούνται και δοκιμάζονται σχέσεις. Σχέσεις συνεργατών.
Συμμαχίες μεταξύ εταιριών όπου η δραστηριότητα ή το αντικείμενο της μιας συμπληρώνει την άλλη. Συμμαχίες όπου εταιρίες αποφασίζουν να τηρήσουν επιχειρηματική ηθική, στήριξη με κάθε χρηματοπιστωτικό ή εμπορικό εργαλείο που μπορεί να διαθέσει η μία στην άλλη με στόχο την επιβίωση και την ανάπτυξη.
Σχέσεις που χτίζονται με χειραψία, τίμιες κουβέντες και ανταποδοτικότητα. 


Στη διάθεσή σας...  

1 σχόλιο:

  1. Ενδιαφέρουσα προσέγγιση κ.Αταμιάν.
    Θα σας καλέσω στο τηλέφωνο αύριο.
    Ευχαριστώ
    Παπαχρήστος Μιχάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή